8 december

Är jag den ända som önskar mig en förlängd antennsladd i julklapp?

Oh nooooo

Jag är sur på att det inte fungerar att lägga upp bilder!
Ni kanske har märkt att jag inte har haft bilder i mina inlägg men det är bara för att det hänger sig när jag försöker att lägga upp en bild. VÄLDIGT STÖRANDE!

*snyft*


Happy morgon!

Idag kommer jag antagligen dö. Jag vet att det låter lite dramatiskt men det är nog sant. Vi ska ha livräddning i skolan I VATTNET!!! egentligen så är det nog inte jag som kommer att dö utan den personen som jag ska försöka "rädda".
Jag undrar hur det ska gå....
Ajaj, den som lever får se.


I did i, I DID IT

Nu är jag stolt. Jag är stolt över mig själv. I Sverge så får man inte var stolt men jag är det iallafall.
För jag var så nervös att jag troddde att jag skulle spy men ändå ställde jag mig på scenen och sjöng. Och det tycker jag man får vara stolt över...



Woupps

Jag är slut och har ingen ork kvar.
Denna kväll har varit stressig och jag är helt slut.
När klockan var 5 i 7 var jag längst bort på elljusspåret och jag skulle vara på musikskolan kl 7....

Woupps


RSS 2.0