Oops

Vet ni vad jag just upptäckte?!?  En katastrof som kan klassas med stormen Gudrun, när flygplanen flög in i world trade centrum (stavning?), tsunamin i Thailand osv..
Jag har gjort fel i min heather! Nu står det: It's not lies, just an other kine of truth. HJÄLP!!! Alla som går in på min blogg måste ju tro att jag har G i engelska,  fast det har jag ju men nu är det ju helt kört att dölja det!. '
Nu tänker ni säker att jag är helt knäpp (fast det är jag ju, men knäppare än vanligt) eftersom det är ju bara att gå in i photo shop och ändra texten. Och ja, jag hade mer än gärna gjort det på en gång om det inte vore så att det var olagligt.
Ja, ni hörde rätt OLAGLIGT, för hethern är gjord i Hildas photo shop på Hildas dator i Hildas hus.
Och lilla Hilda är just nu i Småland och kommer inte hem iför ens på söndag! Oh my god (som jag för övrigt inte tror på) det här är verkligen jordens undergång!
Jag får helt enkelt komma på en övertygande lögn om att jag har MVG i engelska.
FAst jag och tänka brukar inte fungera så där super bra ihop, men men vi får vell försöka sammarbeta ( för det är vell så man gör när det är världs kris?)
 // ManDiPop

En morgonprumenad med smarta tankar

Förut när jag var ute på min dagliga morgon prumenad (som brukar äga rum vi 12)  lyssnade jag som vanligt på musik. Och det är ju inget konstigt med det efter som att jag är tjej och klarar av att göra två saker samtidigt. 
När jag hade gått en bit så började min älskade mobil att spela den sköna låten Girls just wanna have fun . Jag älskar den låten och tycker att den är kanon bra.
Men det är förmodligen den mäst självklaraste låt titeln som en låt kan ha! Jag mena Girls just wanna have fun ( för er som inte är så bra på engelska betyder det, tjejer vill bara ha kul)  vad är det för namn? Det är vell klart att man vill ha kul? Nej, de som gjorde låten hade faktiskt kunnat tänkt till en gång till tycker jag.
Så nu har jag kommit på den extremt smart ideen att jag ska göra en låt som ska heta : I eat every day.
Jag tror att det kommer bli en dunder hit! För presic som i låten Girls just wanna have fun så tror jag att det kommer vara väldigt många som känner igen sig i min låt.
Erkänn att jag är smart!
// ManDiPop

Blogg design

Hela kvällen igår satt jag och Hilda och fixade med min blogg design, efter många om och men så blev det den här. Både Hilda och jag blev  väldigt nöjda och jag hoppas att ni gillar den! 

/ ManDiPop


Den blomster tid nu visnar...

Den blomster tid nu visnar...
Okej, sommarn är inte slut än men mitt sommar lov ifrån bloggandet är nu slut!
Bra eller dåligt, ja det är upp till er. Men nästan hela sommaren har jag åkt runt i Sverge och tävlat i orientering. Jag har bla varit i Skåne, Halland, Småland, Närke, Värmland och massa mer. Och jag har fått massa muskler... *host* eller vad det nu är *host*

BILDBEVIS ;D


ManDiPop återuppstår

Hej bloggen! :D
Om ni undrar så har jag inte dött, bara tagit ett oförvarnat sommar lov ifrån bloggen.
Ja, jag vet att det är taskigt att bara ta omar lov sådär, helt utan för varning. Men men, nu vet in iallafall.

Lika knäpp som vanligt...
// ManDiPop

RSS 2.0