Ett-inlägg-utan-rubrik-(typ)

Hejsan hoppsan i lingon skogen!
Förhoppnings vis så sitter ni inte i en lingonskog och läsre min blogg, fast det vore ju kul om ni gjorte det!
Jag tänkte bara observera (så att ingen får för sig något) att jag inte häler befinner mig i en skoa utan i Da datarum alá ManDiPop.
Men nog pratat om bär, barr och bark.
Idag känner jag mig stolt, för jag har nämligen varit i stan idag och bara handlat bra-och-ha grejer.
Hilda var med mig som smak råd till alla bra-och.ha grejer (inte för att det fannns så mycket att välja mellan).
Så Tack Hilda för att du visar mig den rätta vägen mellan varu hyllerna!




Hilda orkade inte alla cola så hon jorde ett hål i mufisen och hälde ner allt där...


Dagens shopping fynd



//ManDiPop

I love it!

Jo, alltså det är mycket som jag älskar men att träna är bland det bästa som finns! Jag är väl medveten om att många tycket raka motsatsen och jag kan förstå dem (pyte lite).
Men idag känner jag mig stolt över mig själv för igår tränade jag 2 gånger och idag har jag tränat 1 gång och nu ska jag åka iväg på DM i natt orientering så nu hoppas jag på guld!

See you ManDiPop


Visste du det här om ManDiPop?

* Jag är super rädd för mörkret!
När jag ska sova så har jag jämt öppen dörr och strålkastar belysning i rumet utanför. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är jag är rädd för men kanske så är det att jag inte känner att jag har full kontroll när jag inte ser ordentligt, vad vet jag?
 
* Ingen i min familj vet om att jag har en blogg
Jag vet att det kanske låter konstigt men jag har valt att inte berätta det för dem.Jag tror att det skulle kännas undligt att veta om att min famlij läste vad jag skrev.

*Jag kan inte gå i klackskor
Nej, alla tjejer kan faktikst inte hoppa omrking i klackskor. Jag har försökt att lära mig men jag tyckte att det var så tråkigt så jag håler mig til mina älskade convirs.


//ManDiPop

I did it!

Idag var första dagen i skolan och jag är fortfarande vid liv!!!
Okej, jag hade faktiskt inte räknat med att dö men ändå. Om jag ska vara ärlig så har jag till och med längtat lite till att få träffa alla gulliga klassisar ( men säg inte det till någon).
Skoldagen var väldigt lyckad men jag tyckte ändå att jag var värd att få tröst äta lite (gansla mycket) kladdkaka.
Men nu ska jag sova och tagga för en dag imorgon!

God natt// ManDiPop


Snabbis bloggis

Förut: Min vardagliga morgtan prumenad

Nu
: Snabb bloggar

Snart
: Åka till Hilda,tro jag

Sen
: Blogga?

Dagen outfit
 

En glad och en ledsen nyhet

Nu sitter jag och skriver detta lilla inlägg med aldelesn nymålade naglar. Eftersom det har hänt en förfärlig sak så lyssnar jag på den härliga låten Fuck You med Lily Allen, för det får mig på lite bättre humör¨.
Det är näligen så att mitt älskade nagelacks tabort är slut! Jag saknar honom redan jätte mycket! Men förmådligen så är han på en bra plats nu uppe i himelen hos gud.
Jag skäms lite för att jag aldrig gav honom ett namn men jag hoppas att han inte blev ledsen och depremerad för det. Men om du läser det här kära Nagellacks tabort vill jag säga detta till dig:
Jag kanske aldrig sa till dig hur mycket du betyde för mig och hur mycket jag behövde dig. Jag vill verkligen att du ska veta att jag ågrar de gångerna jag klagade på dig och sa att du var dålig för att mitt nagellack inte gick bort ordentliget eller när du ramlade ner på golvet och fick ligga där i typ 1 vecka med alla damrottor. Förlåt!
Så nu tycker jag att alla som läsre det här ska hålla en tyst minut för dena underabára nagellacks tabort som lämnade detta jordeliv idag!

Rest in peace!



Men en positiv sak i allt det hämska är att mina naglar belv iallafall super snygga!


//M
anDiPop


youtube fynd

Är det bara jag som tycker att Ayo technology med Milow börjar bli extrem sönder spelad?  Jag är ganska trött på att höra den gång på gång på radion men låten i sig är faktiskt ganska bra men jag är så trött på den. Som tur är har jag hittat en annan vertion av låten som sjungs av en tjej som kallar sig Katrine. Om ni gillar Milows variation så gillar ni den här:
http://www.youtube.com/watch?v=hU4eMj23Aa8


Nu är det dax för fredags mys...

Jaa, då var det fredag igen och givetvis har det varit en solig dag ( även om det inte är specielt uppenbart).
Och jaa, min fredag har stt ut lite så här:



(jag stretchat i luften)


(Det luktade äklugt så jag, Amandha coh Paulina hoppade med cyklop)



(Jag misstänker att Amandha åt chili till lunch, för hon blev så het att både jag hon och paulin var tvugna att bara i Paulina kalla pol)

RSS 2.0