Ett-inlägg-utan-rubrik-(typ)

Hejsan hoppsan i lingon skogen!
Förhoppnings vis så sitter ni inte i en lingonskog och läsre min blogg, fast det vore ju kul om ni gjorte det!
Jag tänkte bara observera (så att ingen får för sig något) att jag inte häler befinner mig i en skoa utan i Da datarum alá ManDiPop.
Men nog pratat om bär, barr och bark.
Idag känner jag mig stolt, för jag har nämligen varit i stan idag och bara handlat bra-och-ha grejer.
Hilda var med mig som smak råd till alla bra-och.ha grejer (inte för att det fannns så mycket att välja mellan).
Så Tack Hilda för att du visar mig den rätta vägen mellan varu hyllerna!




Hilda orkade inte alla cola så hon jorde ett hål i mufisen och hälde ner allt där...


Dagens shopping fynd



//ManDiPop

Kommentarer
Postat av: Hilda

hhahahahaha, knarkarn där ;D

2009-08-30 @ 09:01:53
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0