Jag är bara "LITE" trött...

Hej alla mars människor!
Tänkte bara säga att jag är vid liv(även om jag är extremt trött). Jag kan vara gansak " extrem" när jag är trött ( tolka det hur ni vill..). Men det är bara "kul".
Och så tänkte jag bara berätta att jag är nog VÄRDENS knäppaste människa (stolt). Det är ett av ManDiPops livs kriterier för att uppnå MVG i coolhet!( att vara knäpp altså) Och jag är både cool och het! Det betyder att jag har MVG, oh my gód, JAG ÄR BÄST! Shit, det känns as balt att dela denna otroliga upplevse med er!


 Knäpp och stolt ;)

Kommentarer
Postat av: Hilda

Haha, du är sjuk, darling, så sjuk!!

2009-06-09 @ 17:47:24
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0