Jag vet inte,..

Något av det mäst ireterand svaret som går att få när man frågar någon är: jag vet inte.
Ibland  vet man ju faktist inte svaret när någoon frågar något, ex. vad blir det för väder imorgon?
Men det är inte sådana frågor som jag pratar om nu. Jag menar sådana frågor som: Vad tycker du? Blir det bra? Är du nöjd?
Varför kan man inte bara säga som man tycker? Jag vet att endel är väldigt osäkra i sig själva, men de lär inte bli säkrare om de aldrig framför sin åsikt! Och desutom så behöver man ett ja eller nej ibland. Hur sjuton ska man då veta om den personen man frågar hela tiden svarar, jag vet inte. Jag tycker seriöst as synd om alla stackare som är för ädda för att säga vad de tycker,  men jag vill bara säga till alla osäkra människor där ute: Vad har ni att vara rädda för? Om ni inte tror på er själva, hur ska då alla andra kunna göra det? 
Ni vågar om ni bara vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0