inte en rubrik nu igen!?!?!?

Usch vilken seg dag det har varit så här långt. Jag tycker inte om när mina kompisar är sjuka för då har jag ingen att leka med. 
Stackars lilla ManDiPop! Fast jag är faktiskt inte så liten, ganska stor faktiskt, om jag får säga det själv.
Just ja, glömde att säga att min skola har varit ledig hela dagen så det gör att jag har varit extra rastlös eftersom jag inte har träffat några kompisar alls.
Nu blir det att titta på idol och äta morötter, vit broccoli (även känd som blomkål) och dip.

Harre gött ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad gött :) .. hehe har precis städat mitt rum jobbigt.

2009-11-21 @ 15:20:10
Postat av: Emma

Hej, kul att du komenterade min blogg förut vilken fin blogg du har ;)



Kram Emma <3

2009-11-22 @ 16:32:05
URL: http://hherouuuu.blogg.se/
Postat av: Anna

JAG SKA RÖSTA PÅ DIG SOM LUCIA OCH DU SKA VINNA SÅ FETT HÅRT OCH VI SKA VA NÅGON DAG! PUSS (k)

2009-11-23 @ 19:45:09
URL: http://cementvagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0