Sjuk or not?

Jag har ett problem, jag vet inte om jag är sjuk eller inte. Det låter kanske konstigt att inte veta om man är sjuk eller inte men jag är lite snorig och trött men har ändå inte "den där" sjuk känslan. Är jag sjuk eller bara sliten? 
Anledningen till att jag är så desperat till att veta om jag är sjuk eller inte är för att jag MÅSTE vara frisk i helgen. Det är nämligen så att jag ska göra viktiga spring test och orienterings test och då måste jag ju vara frisk.
Hela mitt liv står ju på spel! Det är min dröm att komma in på orineterings gymnasium så jag vill prestera mitt allra bästa på testerna! Och så är det så att om jag är sjuk och tränar blir jag ju ännu mera sjuk. men jag är såååå tränings sugen.
H J Ä L P  M I G !


Kommentarer
Postat av: ANna

AMANDA!!!!!!!!!! du måste vara frisk och du ska in! vi ska fixat du och ja, även fast vi bara kommer långt ifrån varandra men ändå, vi SKA!<3<3

2009-11-16 @ 20:57:25
URL: http://cementvagg.blogg.se/
Postat av: Hilda

Sv: Så jävla gärna så du förstår inte :O xD

2009-11-17 @ 17:00:48
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: Beccus ;)

ne gumman<3 du är helt perfekt <3

jag älskar dig!

& DU INEGN AMANDA UTAN KNASSSSSS SAKERNA ;)

Löve<3

2009-11-17 @ 17:42:22
Postat av: therese

haha jo lite sur, men ändå så het! rawr. hihi :) btw jag kommer hejja ordentligt på dig på söndag på löptestet! ;).. DU SKA KOMMA IN!

2009-11-19 @ 11:03:04
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0