Yeipiii

Det funkade!! Tror jag? Ja, alltså det där med peparkaks hjärtanen. jag var hyfsat snäll ända tills min kära klass kompis bet mig mycket och hårt, då blev jag ond. Så nu har jag jätte snygga bitmärken på ryggen...
Nog om rabies. Idag har jag varit på audicon (stavning?) för att bli lucia. Jag fick sjunga lite för en gullig människa och *host självklart *host* gick jag vidare! Jag gick faktiskt vidare! Jag har varit nervös hela dagen men det gick ju bra. det var ju bara att lägga till charmiga sida så lysser hela jag...  Eller?
Så nu är jag GLAD.


Kommentarer
Postat av: Olls

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, FRÅGA GÄRNA NÅGOT.

HTTP://OLLS.WEBBLOGG.SE, PUSS!

2009-11-07 @ 12:45:38
URL: http://olls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0