Hallååååå, Hjälp?????

Mörker, jag är livrädd för mörker!  Och ändå håller jag på med natt orientering. Ibland förstår jag inte på mig själv, men det är nog ingen som gör.
Även fast jag är jätte mörkrädd så brukare det gå super bra när jag natt orienterar eftersom det hela tiden är folk runt mig.
Idag så var jag ,precis som varge onsdag, på natt orientering och det gick hur bra som hälst i början...
för helt plötsligt var jag helt själv i skogen. Min första tanke var: Vart är alla? Det var inte en lampa så långt ögat kunnde nå och jag kände hur paniken kom krypandes. Om jag säger så här, jag har inte ens släckt när jag sover, så mörkrädd är jag. Ni kansek kan föreställa er hur det känder att vara MaanDiPop just då, ensamn långt inne i en kolsvart skog.
Idag sprang jag inte för att vinna, jag sprang för att överleva...
Det kallar jag en nära-döden-upplevelse!

//ManDiPop


Kommentarer
Postat av: matilda

Tjabba!! :D

Nu är min blogg igång igen! Har varit riktigt usel på att blogga och svara på kommentarer... men nu är jag back on track! Dax att se till att läsarantalet ökar och att det blir en underhållande blogg. Har du tips om något du vill att jag ska skriva om eller är det något du undrar så skicka iväg en kommentar så ska jag skriva inlägg om det!

Hoppas du har en awesome torsdag!

//The road cyclist

2009-10-15 @ 15:34:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0