Heej världen!

Just nu är jag helt jätte trött och jag har inget bra att blogga om. Eftersom jag inte gjort något värt att berätta idag så tänkte jag berätta lite saker som jag inte har gjort idag.

Idag har jag inte:

*Varit på månen.
Nej, jag har faktiskt aldrig varit på månen men jag har funderingar på att ta en sväng dit på torsdag innan träning, men jag får se om jag hinner. Jag har en känsla långt nere i mag gropen att det tar mer än 2 timmar dit och tillbacks, men man vet aldrig förens man provar!'

*ståt på händerna i 5h. Jag har ingen godkänd förklaring till varför jag gått miste om denna underbara (*host*) händelse...

*Pluggat... den här förklaringen är nog den mäst förståda förklaringen. PLUGGA ÄR DÖ TRÅKIGT!

Ja, nu vet ni några saker som jag inte har gjort idag. Nu ska jag nörda House med mamma.


Mitt täcke luktar ManDiPop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0