Kämpig dag

Nu är jag helt slut körd! Jag har haft fullt upp hela dagen, har inte haft n minut ledigt.
Mitt i all stress så gav jag mig ut på en skön jogging tur i solskenet, inte varge dag det är så slapp "träning".
Den största anledningen till att jag har haft fullt upp är att jag har skrivit massa ansökningar till lite olika olgy. Jag var tvungen till att skriva alla den här helgen eftersom de ska vara inne den 15 october.
Som tur är har jag världens bästa mamma som har hjälpt mig jätte mycket, utan hennes hjälp hade jag nog varit helt jätte död nu.
Nej nu ska jag gå och sova i min sköna säng.
God natt! ManDiPop


Kommentarer
Postat av: matildae

sjukt fin blogg måste jag säga ! :) <3

_____



frågestund på bloggen ! frågafrågafrågafråga ! inlägget är lite längre ner , men du hittar dt säkert <3

2009-10-12 @ 19:39:57
URL: http://matildaeklind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godkväll på dig :)!

Haft en bra Måndag?

/ http://ewezi.blogg.se

2009-10-12 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0