Skol Sm

Nu är jag hemma efter en kul helg i Tranås.
Ni undrar säkert vad jag har gjort i Tranås och det ska jag berätta för er. Jag har nämligen varit på Skol Sm i orientering (det gick dock inte så bra). Min maskot Konny Troll glömde jag nämligen hemma så det var inte så konstigt att jag blev sjuk.
Eftersom vi skulle till Tranås var jag självklart helt instäld på att möta massa tranor men jag såg inte en ändaste! Jag förstår ingenting, Tranås liksom?!?!??!?!?!??! Visligen såg jag några åsar ute i skogen så jag skulle nog ge Tranås 1 av 10 möjliga ManDiPop poäng.
Men tanken har slagit mig, kan det vara så att alla tranor är drabbade av svin inflänsan och ligger ner sjukade någonstan?
Det är ganska troligt, för hur ofta tvättar tranor händerna? Om ni frågar mig så tror inte jag att det är särsligt ofta faktiskt.
Men vem vet?
Eller så var alla tranor på sjukhuset för att få vaccin imot svin inuflensan, så att de inte skull bli sjuka.
Hmm, men jag undrar om tranor tittar på tv så att de vet om svin blablabla grejset?
Jaja, oavsett var tranorna höll till så såg jag inte en ändaste!

Men här kommer iallafall en bild på mig och min älskade maskot:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0