Var kommer o:et ifrån?

Som ni förmodligen har förstått så har jag varit sjuk hela veckan. De närmsta dagarna har spenderats halv död framför tvn. Eftersom jag har tittat på mycket program så har jag också sätt extremt mycket reklam så nu stör jag mig på nästan varenda reklam inslag. Men det är speciellt en reklam som jag undrar över och det är ÖoB.
VART KOMMER O:ET IFRÅN???????
För er som inte vet så strå ÖoB för överskotts bolaget. Jag gissar starkt på att o står för och men var kommer och ifrån??????
Uhh, tanken tar dö på mig!

//ManDiPop

Kommentarer
Postat av: juliae

jo det är jätte bra med mig 1 :)

2009-10-22 @ 22:01:15
URL: http://jejej.blogg.se/
Postat av: robin!

De hette ÖB först men de fick inte det för det står för över befälhavare så de fick lägga till och.

2009-10-23 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0