Hej allesammans

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men det är bara för att jag har varit på toppämligt uppdrag med FBI *host*
Eftersom det var ett topphämligt uppdrag som jag var på kan jag tyvärr inte avslöja några saker alls om det, men jag tänkte berätta en annan sak. Det är nämligen så att jag och en kill kompis som går i min orienterings klubb har alltid en tävling när vi är på tävlingar. Det är nämligen så att vi tävlar om vem sa har snabbast tid ifrån sissta kontrollen till mål, och så långt låter det ju som en jätte kul tävling eller hur?
Men det är så att den som då har kortast tid får ett straff och problemet är att han är väldigt mycket snabbre än mig. Det betyder att jag alltid får ta straffet!
Så i tisdags på våran träning såg det ut så här:



 




Låt bilderna tala...

// ManDiPop ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du får gå till sista kontrollen o satsa järnet på upploppet;)

2009-09-10 @ 17:54:03
URL: http://dolldrums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0