Inte igen!!!

Haj på er! :D
Nu är jag ganska så sur på min mobil för dn vill inte ansluta till datorn.
Det är jätte typiskt tycker jag för jag har tagit massa roliga bilder ifrån Usm.
Alltid när jag har bilder på min mobil som jag vill ha på datorn så blir det alltid så här, USCH! Varje gång gör jag samma sak : När jag märker att det inte  så ställer jag mig upp och hoppar upp och ner och stönar fram Inte igennnnnn!
Jaså är det, varenda gång.
Men ni får hålla tummarna på att det funkar ikväll så får ni se lite trevliga bilder.

Kraaam ManDiPop


Kommentarer
Postat av: Elin "Grisen Ahl

Det låter inte så bra, hoppas verkligen det börjar fungera så man kan se hur du hade det! :)<33

2009-09-22 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0