Måndag = Fredag?

Idag var förstat dagen på veckan i skolan dvs livet är precis som vanligt.
 Men det finns faktiskt en STOR skillnad på den här veckan och alla andra och det är att:
Precis som jag sa så var det första dagen i skolan, men även sista! För imorgon ska vi spela golf med alla nior, och jag har en känsla långt nere i maggropen att det kommer att sluta i kattastrof för min del.
Det är nämlgen så att vi ska spela lång golf! Inte sådan där rolig minigolf när man ska sikta på musse pigg och såna kuliga grejer, nej nej utan man ska skuta på ett litet håll ca 200 m bort!
Jag kommer tappa tålamodet direkt! Jag menar ett åll som är en decimeter brett och är 5 km bort!
Aja, nog pratat om hål. Jag åker på Usm på ondag! Yiepiiiiiii! Så då slipper jag skolan hela vecka låååång.
Så min måndag har varit fredag, fatta ni?

// ManDiPop


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Haha tack så mycket. =)

Din blogg är riktigt fin tycker jag. härliga texter också. =)

2009-09-19 @ 18:42:09
URL: http://eeebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0