Tjoo alla aliens! (och alla andra)

Nu sitter jag här och är så torr som det bara går att bli.
Jag har nämligen kör ett hårt intervall pass precis. Innan jag började träna så var ju min tanke att ta ut sig till max och bli äkligt svett, och trött det blev jag så det räckte och blev över. Förmodligen hade jag varit super svätt vid det här laget om det inte var så att det blåste så hilma mycket att det knappt gick att springa!
Så nu har jag varit med om den Nya Gudrun. Ja, alltså inte stormen gud run, nejnnej. Utan att jag sprang som en gud! Fast springer gudar?

Hmm, jag får nog ta reda på det, sen.
Men nu måste jag duscha, för så här torr går inte att vara!





Kommentarer
Postat av: Grisen :D

HAHAHAHAHHA du är såååå skön :D<33

2009-09-30 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0