Glassigt

Tjenare! ;)
Jag hade tänkt att blogga om hur gott glass är. Men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig.
För er som inte vet vad glass är så är det en kal mjölkprudukt som är fyld av nyttiga vitaminer och mineraler (*host*), och funkar utmärkt som depritions medicin.
För er som nys har blivit dumpade, tappat bort alla pengarna, haft sönder mormors finaste servis och desperat har gömt det dyra porslinet under pianot som står i hörnet av vardagsrumet så rekomenderar jag starkt GLASS! Glass är ganska likt knark förutom att man inte behöver en langare för att få tag på glassen. Precis som doger så får man en liten kick ( så vidare man inte kör med någon hopplös light produkt) och man känner sig lycklig.
Så köp glass för tusan, unna dig lyxen att mosar glass och tittar på (hmm, titta på vad du vill).
Glass finns i alla de smaker men vanligast är frukt och bär smaker, choklad och givetvis vanijl. Eftersom man bör käka ca 2,3 frukter varge dag så är fruktglass väldigt bra att äta till mellan mål.


Ett exempel på en bra frukost som följer kost cirkeln ->



Oj, nu har jag ju glömt att blogga om hur gott glass är. Jaja, det får bli en annan gång.

//ManDiPop


Kommentarer
Postat av: sara

Haha håller helt med!!

Älska glass helt enkelt:D

2009-09-10 @ 17:52:39
URL: http://dolldrums.blogg.se/
Postat av: EMMEE

Godmorgon!

Vad gör du denna fina lördags-morgon? :D

2009-09-12 @ 10:14:23
URL: http://emmee.blogg.se/
Postat av: EMMEE

sv: skönt! =), ne du, ^^ bloggar lite o så :P



göra senare idag då?

2009-09-12 @ 11:38:39
URL: http://emmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0